שאלות ותשובות

מה זה שיווק רפואי ואיך הוא יכול לעזור לי להביא יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף?

שיווק רפואי מביא לתוצאות אמת בזמן יחסית קצר, מפחית סיכונים וחוסך כסף רב בהשקעה בשיווק העסק הרפואי.
התהליך מורכב מהמרכיבים הבאים: איסוף חומר על השוק, המתחרים והעסק ,ניתוח SWOT של העסק (חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות),ניתוח מדוייק של קהל המטרה של העסק, הצבת מטרות ויעדים שניתן לכמת ולדווח עליהם, קביעת מערכת פעולה לדיווח קבוע על רמת הביצוע וקבלת החלטות תוך כדי התהליך.
השלב הבא: קביעת מיצוב ייחודי לעסק שיבדל אותו מכל יתר העסקים בסביבה התחרותית. מהו הדבר האחד שהיית רוצה שהלקוח יידע ויזכור על העסק שלך?
קביעת תקציב השיווק: השיטה המומלצת ביותר- תיקצוב על פי יעדים המהווים את הבסיס לתכנית השיווקית.
החשוב מכל- הביצוע בפועל של התכנית. רק חברה בעלת ניסיון, מוניטין ותוצאות מוכחות במגוון תהליכי הניהול והשיווק הרפואי יכולה להביא את התוצאות הדרושות מתהליך זה.

איזה ניסיון מקצועי יש לכם ולאיזה תוצאות אני אמור לצפות. מהם הקריטריונים החשובים לניהול יעיל של מרכז רפואי ומרפאת מומחים?

הניסיון שלנו בתחום השיווק הרפואי מבוסס על 15 שנים של עבודה אישית עם מרכזים רפואיים, מרפאות מומחים, קבוצות רופאים, מרפאות ומכונים רפואיים ופרא רפואיים כמו גם קופות חולים ובתי חולים בכל רחבי הארץ.
בנוסף אנו בקשרי שיתוף פעולה עם החברה הגדולה בעולם בתחום ייחודי זה המספקת לנו ידע וניסיון בינלאומיים המחזקים את רמת הביצוע של עבודתנו.הניסיון בתחום זה הינו קריטי להצלחת הפעילות כמו גם הרמה האישית של המומחים בתחומים הבינאישיים.

הקריטריונים להצלחת מרפאת מומחים ומרכז רפואי:

מיקום ותכנון אדריכלי מקצועי המותאם לצרכים של הרופאים בתחומים השונים.

שירותי ניהול ושיווק מתקדמים ויעילים. שימת הדגש העיקרית הינה על הפניית מטופלים פרטיים לרופאים ע"י פעילות DRP מקצועית ואתית.ניהול מזכירות רפואית יעילה ברמה גבוהה.

יצירת סינרגיה ושיתופי פעולה של הרופאים במרפאה או במרכז כמו גם עם גופים חיצוניים מתאימים ושדרוג המוניטין המקצועי שלהם.

כמה זמן לוקח להגיע לתוצאות ומהם השלבים בניהול יעיל של קבוצות רופאים?

מאחר והתהליך השיווקי מבוסס על תקופת ניתוח והכנה ראשונית ולאחריה ביצוע של הפניית מטופלים בתהליך DRP, שיווק באינטרנט והפניה מחברות תיירות מרפאה וממקורות נוספים, ניתן לצפות לקבלת תוצאות מהותיות לאחר תקופה של כ- 3- 4 חודשים. אם העסק הרפואי מעוניין בתקופה של פיילוט כדי להגיע למסקנה סופית לגבי המשך התהליך, מומלץ על תקופה של 4- 6 חודשים שבהן מגיעות התוצאות לרמה אפקטיבית גבוהה.

השלבים החשובים בניהול יעיל של קבוצות רופאים:

הכנה כלכלית ומקצועית: כולל הכנת תכנית עסקית, תמחור הפעילויות, תקציב, תכנית היתכנות ובדיקה של מבנה ההוצאות.

קביעת המודל של השותפות והכנת תכנית שיווק למקסום הרווח.

ביצוע המיתוג על כל מרכיביו.

ניהול האסטרטגיה הבטוחית כולל סגירת הסכמים עם לברות הביטוח וקופות החולים. ניהול המשאים והמתנים  עם כל ספקי השירותים, הציוד והמכשור הרפואי תוך יצירת יתרון לגודל.

ניהול וביצוע שלב השיווק, תוך התבססות על העלאה משמעותית של מספר המטופלים הפרטיים ע"י ביצוע יעיל של פעילות DRP, שיווק באינטרנט ושיתופי פעולה עם גופים חיצוניים. בשלב זה מתחיל הפיתוח העסקי של הקבוצה וחיבורים עם רופאים, מטפלים ונותני שירותים להגדלת היצע השירותים שמציעה הקבוצה למטופלים, על בסיס עסקי מוצק.

האם אתם מתחייבים לתוצאות?

התשובה הינה חד משמעית – אנו מתחייבים לתוצאות.
בתחילת כל תהליך שיווק מתבצעת פגישה לקביעת יעדי ומטרות התהליך ברמת כימות גבוהה ומדוייקת. אנו מתחייבים לספק את הסחורה ולעמוד ביעדים אלה ולכן התימחור של תהליכי הניהול והשיווק הרפואי שלנו מבוססים בחלקם על עמידה ביעדי כל תכנית.

האם בתימחור של השיווק הרפואי אתם מבצעים תימחור על פי תוצאות?

גם פה התשובה הינה חד משמעית- אנו מתמחרים בתמחור משוקלל על פי תוצאות.
כל תכנית שיווק שאנו מציעים ללקוחותינו מורכבת מאחד או יותר מרכיבים של אמצעי שיווק רפואי. בהצעה שתקבלו מאתנו, המותנית בניתוח העסק והמשימות העומדות בפניו, כמו גם ברמת התיקצוב שהוא מפנה לנושא זה, אנו משקללים אותה בחלקה בתמחור על פי תוצאות.