DRP – DOCTOR REFERRALS PROCESS

תהליך הפניית לקוחות מרופאים למרפאות רפואיות, בתי חולים ומכונים

" איך לשלש את מספר הפניות הלקוחות המופנים מרופאים באופן מקצועי, מכובד, אתי ולאורך זמן"?

בעולם מושלם הפניית הלקוחות מרופאים צריכה היתה להיות מבוססת אך ורק על פרמטרים של מקצועיות רפואית ורקורד של הצלחה.

אנחנו עוסקים בעולם הממשי והריאלי בו הפניית הלקוחות מרופאים הינה על בסיס מקצועי אך משולבת עם קשרים ויחסים אישיים הן עם הרופאים והן עם הצוותים הרפואיים והמינהליים.

מניסיוננו למדנו שרופאים, מנהלים ואנשי מקצועי בתחום הרפואי נרתעים מלהיתפש כ" אנשי מכירות " או עסוקים בעבודתם ללא הפסקה או שאינם יודעים לקשור קשרים אישיים ו" למכור " את עצמם.

זהו תחום המומחיות שלנו אותו אנו מבצעים בהצלחה מזה למעלה מ- 10 שנים והוא השירות המבוקש ביותר מבין כל השירותים השיווקיים שלנו לתחום הרפואי. אנו בלעדיים בתחום זה בישראל בשיטות העבודה הייחודיות לנו.

תהליך ההתקשרות עם כל רופא הינו אישי וכולל בנוסף לפגישה אישית מתואמת בה נערכת פרזנטציה מקצועית קצרה על הייחוד של העסק הרפואי אותו אנו מייצגים ולמה כדאי לרופא להפנות אליו לקוחות ובחינת ה- WIN WIN  של הרופא מהתהליך, פעילות פולו אפ להבטחת תוצאות התהליך.

במצב הרפואה הכללית היום שבה לכל פציינט מוקדשות מספר דקות בלבד הרופא נדרש להפנות את הלקוח להמשך טיפול מקצועי וכאן אנו נכנסים לתמונה במקצועיות מקסימלית.

אנו כגורם מקצועי ואמין מקשרים בין הצורך בהפניית לקוחות לבין הביקוש של גורמים מתחום הרפואה כגון: רופאים מומחים ומנתחים, בתי חולים, מרפאות רפואיות, מכונים רפואיים ופרא רפואיים, חברות תרופות וציוד ומיכשור רפואי, לקבלת ההפניות.

אנו עושים זאת במידה רבה של אחריות, תוך שמירה על האתיקה המקצועית והאישית של כל לקוח ולקוח.

שירות הפניית הלקוחות מרופאים כולל מספר מסלולים לבחירת לקוחותנו:

  1. ליווי של מומחה מטעמנו שמבצע את כל משימות התהליך.
  2. השמה וליווי מקצועי של גורם במרפאה, בית חולים או המכון שזהו תפקידו.
  3. סדנא מקצועית- BEST PRACTICE של שיווק רפואי במסגרתה יורחב נושא חשוב זה.

כתיבת תגובה