פירסום ויחסי ציבור במדיה ובאינטרנט

חשוב מאוד להבין על בסיס ניסיון נצבר בתחום הרפואי איזה פירסום ובאיזו מדיה עובד ומביא לתוצאות ואיזה אינו מביא תוצאות כלל!

כל סכום המושקע בתחום ייחודי זה חייב לשאת פירות ולהביא לתוצאות מדידות ומדוייקות. לכן כל תהליך של פירסום מתחיל אצלנו בבניית תקציב פירסום נכון ומאוזן בהתאמה מלאה למטרות ריאליות וישימות.

בשלב הבא נקבעים המסרים הפירסומיים על בסיס המיתוג הייחודי של כל בית חולים/רופא/מרפאה/מכון ומתבצעת בחירת המדיה בהתאם לצרכים ולמטרות ונשקלים סדרי העדיפויות בהתאם לתקציב נתון.

הטעויות בתחום זה הם רבות ונובעות מחוסר הבנה וניסיון של היקף הפירסום המינימלי המביא לתוצאות אפקטיביות בכל ערוץ מדיה כתובה, משודרת או אינטרנטית.הבנה עמוקה של תחום הפירסום באינטרנט על כל המורכבויות שבו, המיכלול הרחב של האפשרויות, תקציבי ההשקעה ושל מדידת התוצאות מחייבים ניהול מקצועי ומדוייק מיחד, ואחראי מאידך.

אנו בחברת HCM מתייחסים לפירסום של לקוחותינו כאל חלק ממכלול תהליכי שיווק של העסק ולא רק על הפירסום כאלמנט יחיד. כתוצאה מכך אנו יכולים ומסוגלים לקבל החלטות עסקיות ומקצועיות מתאימות ונכונות ואף נקיות מתחשיבים מסחריים העלולים להכתיב מדיניות פירסום ובחירת מדיה מוטעים.

כחברה שעוסקת בתחומי השיווק והפירסום בתחום הרפואי כבר למעלה מ- 10 שנים יש לנו קשרים מעולים במדיה ועם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. אנו ולקוחותינו נהנים ממחירים ומתנאים מסחריים מיוחדים וכל זאת במטרה אחת:

להגיע לרמת VALUE FOR MONEY האופטימלית עבור לקוחותינו.

בתחום יחסי הציבור, הקשרים שיצרנו במדיה על כל סוגיה לאורך השנים מאפשרים לנו וללקוחותינו ליזום מערכת יחסי ציבור אפקטיבית המביאה לתוצאות מקסימליות ובעלות מול תועלת המירבית.